Firma zajmująca się przesyłkami kurierskimi zgłosiła się do nas z prośbą o obsługę tłumaczenia online podczas spotkań poświęconym integracji systemu podobnego do SAP w różnych oddziałach firmy w Europie i Ameryce Południowej.
ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY KLIENTA
Klientowi zostało zaproponowane przeprowadzenie rozmów przy pomocy platformy ZOOM. Zorganizowano spotkanie próbne, żeby klient mógł zapoznać się z działaniem aplikacji. Po zaakceptowaniu kosztów i znalezieniu tłumaczy przystąpiono do realizacji zlecenia. Trwała ona 5 dni roboczych po 8 godzin dziennie. Przy zleceniu łącznie pracowało 6 tłumaczy polsko-angielskich.
WNIOSKI WYCIĄGNIĘTE Z PODJĘTEGO WYZWANIA
Platforma online jest dobrą przestrzenią również do spotkań roboczych, w przypadku których najważniejsze kwestie to warsztatowy charakter spotkania i efektywne wykorzystanie czasu.
Klient wcześniej korzystał z tłumaczeń konsekutywnych. One jednak wydłużały czas spotkań i zmuszały do organizacji ich w taki sposób, żeby dostosować się do tłumaczenia. Dzięki zmianie rodzaju tłumaczenia na symultaniczne działania te stały się niezauważalne dla grupy osób niepotrzebujących tłumaczenia.
PODSUMOWANIE
Zlecenie zakończyło się sukcesem i klient wrócił do nas z kolejnymi realizacjami. Odbywały się one już na jego platformie i miały zakres jednoblokowy.