biuro tłumaczeń skrivanek

Jak stworzyć wielojęzyczny sklep Shopify?

tłumaczenia

Prowadząc sklep internetowy, zapewne szukasz opcji do poszerzenia swojej działalności. Jednym z najlepszych rozwiązań, które może Ci przyjść do głowy, będzie wyjście z lokalnej strefy i wkroczenie na arenę międzynarodową i nowe rynki. Dzięki temu zdobędziesz wielu potencjalnych klientów i będziesz mógł wygenerować większą sprzedaż.

Istnieje wiele rozwiązań służących do lokalizowania sklepów opartych na Shopify, jednak nie wszystkie mogą być dla Ciebie optymalne. Na rynku jest wiele firm, które nie generują większego zysku pomimo tego, że mają swoje sklepy przetłumaczone na wiele języków. Badania pokazują, że klienci często rezygnują z zakupów w sklepie online, który jest nieprofesjonalnie przetłumaczony. W tym artykule doradzimy Ci, jak tego uniknąć.

Jak stworzyć wielojęzyczną stronę internetową?

Shopify tworzy ponad miliard sklepów e-commerce na całym świecie. Platforma ta pozwala każdemu właścicielowi firmy sprzedawać swoje produkty online. Ale międzynarodowy handel elektroniczny często napotyka nieprzewidziane przeszkody, takie jak bariery językowe. Możesz użyć automatycznych tłumaczeń i aplikacji innych firm, ale wynik może być finalnie nieco kłopotliwy.

Najlepszym rozwiązaniem będzie pobranie plików .csv i wysyłanie ich do tłumaczenia do profesjonalnej agencji tłumaczeniowej, takiej jak Skrivanek. Platforma Shopify daje możliwość sprzedaży w nawet 20 językach w jednym sklepie Shopify, w zależności od planu, jaki posiadasz. Niezależnie od tego, na ile rynków planujesz rozszerzyć swoją działalność, Skrivanek może zaspokoić wszystkie Twoje potrzeby tłumaczeniowe.

CHCESZ PRZETŁUMACZYĆ SKLEP INTERNETOWY OPARTY NA SHOPIFY? NAPISZ DO NAS!
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Klikając „Wyślij” akceptujesz zasady ochrony prywatności Skrivanek sp. z o.o.

Tłumaczenie witryny Shopify w 4 prostych krokach

Krok 1. Przygotowanie treści do tłumaczenia

1. Przejdź do Ustawienia.

shopify settings

2. Kliknij opcję Języki, a następnie wybierz Eksportuj.

shopify language tab

3. Wybierz język, który chcesz wyeksportować, a następnie wybierz jedną z następujących opcji, w zależności od potrzeb: Cała zawartość, Metapola, Nieaktualne, Nieprzetłumaczona treść.

4. Kliknij przycisk Eksportuj. Wyeksportowany plik CSV zostanie wysłany do Ciebie e-mailem.

Należy pamiętać, że teksty z pól realizacji zakupu i powiadomień e-mail nie będą zawarte w tym pliku. Powiadomienia e-mail mogą zostać przetłumaczone automatycznie. Tłumaczenia te można edytować w Ustawienia > Powiadomienia.

Krok 2. Wysyłanie pliku .csv do agencji Skrivanek w celu profesjonalnego tłumaczenia

Krok 3. Dodanie nowych języków do sklepu

1. Z poziomu panelu administratora Shopify przejdź do Ustawienia > Języki.

2. Kliknij przycisk Dodaj język.

shopify adding language

3. Wybierz język z menu rozwijanego, a następnie kliknij przycisk Dodaj.

4. Wybierz aktywny rynek, aby dodać swój język.

Krok 4. Importowanie tłumaczeń

1. Przejdź do Ustawienia i kliknij Języki > Importuj.

shopify importing csv file

2. Kliknij przycisk Dodaj plik, a następnie przejdź do pliku CSV z gotowymi tłumaczeniami.

3. Zaznacz Nadpisz wszystkie istniejące tłumaczenia, jeśli chcesz, aby przetłumaczone treści w pliku CSV zastąpiły istniejące tłumaczenia. Odznacz Nadpisz wszystkie istniejące tłumaczenia, jeśli chcesz zaimportować tylko nową przetłumaczoną zawartość i nie zastępować żadnych istniejących tłumaczeń.

4. Kliknij Prześlij i kontynuuj.

5. Otwórz Importuj język za pomocą pliku CSV, a następnie kliknij przycisk Importuj. Jeśli plik CSV zawiera błędy, import zostaje zatrzymany, a błędy zostaną wskazane.

6. Otrzymasz e-mail, który zawiera listę przetłumaczonych treści, których import nie powiódł się lub został pominięty.

Uwaga: Aby nowa wersja językowa została dodana do Twojej strony, musisz kliknąć przycisk Publikuj.

Jakie są korzyści z tłumaczenia sklepu Shopify na wiele języków

Uruchomienie sklepu internetowego Shopify w wielu językach znacząco zwiększy zasięg Twojego sklepu i przełoży się na większą sprzedaż produktów.

Optymalizacja sklepu dla różnych języków zapewnia dodatkowe korzyści. Pozycjonowanie Twojego sklepu pod kątem wyszukiwarek może być radykalnie lepsze, gdy publikujesz w językach ojczystych.

Profesjonalne tłumaczenie w języku ojczystym podniesie pozycję twojego sklepu w rankingu z wielojęzycznym SEO, co zwiększy liczbę potencjalnych klientów.

Jak wybrać usługę tłumaczeń dla witryny Shopify

Dobre tłumaczenie to podstawa sukcesu Twojego sklepu, dlatego kluczowy jest wybór właściwego rozwiązania tłumaczeniowego. Podczas procesu decyzyjnego warto wziąć pod uwagę różne aspekty.

Shopify oferuje kilka możliwości przetłumaczenia sklepu, spośród których każdy użytkownik z pewnością znajdzie coś dla siebie. Jednak wybór dostawcy usług językowych nie jest łatwy, biorąc pod uwagę fakt, że decyzja ta może w dużej mierze zaważyć na dalszym rozwoju firmy. Dlatego warto w tak kluczowym aspekcie postawić na ekspertów, dla których sukces Twojej firmy będziecie także ich sukcesem. Właśnie takie cele mamy w Skrivanku.

Dlaczego nie można dobrze zlokalizować strony internetowej za pomocą tłumaczenia maszynowego?

Jest to dość powszechne pytanie – dla wielu właścicieli witryn internetowych jest rzeczą oczywistą, że warto skorzystać z bezpłatnego rozwiązania. Jest to opcja, gdzie koszty są ograniczone do minimum, ale czy na pewno najlepsza?

Kiedy potencjalny klient nie czuje żadnego związku z przetłumaczonymi treściami sklepu, a wręcz przeciwnie, czuje się niepewnie, poruszając się po nieprofesjonalnie przygotowanej stronie, zapewne nie zdecyduje się dokonać żadnego zakupu.

Treści na stronie powinny stanowić pomost między sprzedającym a klientem i idealnie wpasowywać się w jego potrzeby. Zwykłe tłumaczenie maszynowe czasem nie wystarczy. Wybierz opcję najlepszą z możliwych i przetłumacz swój sklep profesjonalnie w Skrivanku.

Skrivanek może pomóc rozwiązać Twoje problemy

Skrivanek to agencja tłumaczeniowa, która oferuje pełen zakres usług służących globalnej komunikacji. Pomaga rozwijać się firmom na wielu rynkach, dzięki szerokim możliwościom tłumaczeniowym i językowym.

Skrivanek to firma, która może przetłumaczyć także twój sklep Shopify, oferując tłumaczenia w 96 specjalizacjach na ponad 80 języków. Jeśli potrzebujesz lokalizacji i tłumaczenia Twojego sklepu internetowego, w sposób, który współgra z kulturą, preferencjami i wymogami prawnymi kraju docelowego, to nie mogłeś trafić lepiej.

Dlaczego warto wybrać agencję Skrivanek do lokalizacji sklepu Shopify?

  1. Jesteśmy agencją tłumaczeniową z 25-letnim doświadczeniem, która dopasowuje się do potrzeb i wymagań klientów.
  2. Oferujemy szeroki zakres usług, od tłumaczenia po analizę słów kluczowych. Tylko w 2021 roku wykonaliśmy 47000 tłumaczeń dla różnych odbiorców. Zaufało nam już setki klientów.
  3. Możemy Ci pomóc poszerzyć bazę klientów, stosując odpowiednie słowa kluczowe pod kątem SEO, dzięki czemu twoja strona będzie wyżej pozycjonowana w rankingach wyszukiwań.

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać konsultacje od naszego zespołu i sprawdź, jakie rozwiązania możemy Ci zaproponować. Z pewnością wybierzesz coś dla siebie.

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.