biuro tłumaczeń skrivanek

Wtyczka WooCommerce – Twój sklep internetowy w zasięgu ręki

woocommerce logo

Marzy Ci się własny sklep internetowy? Sprawdź, czy WooCommerce jest rozwiązaniem dla Ciebie

Sklepy internetowe to obecnie coraz bardziej popularna forma handlu elektronicznego. Ich popularność rośnie z uwagi na wygodę i obniżenie kosztów sprzedaży (i w wyniku tego niższe ceny towarów). Taka forma sprzedaży daje możliwość szybkiego porównania cen produktów u wielu dostawców. Dla klientów jest to często kluczowe.

WooCommerce jest jednym z najbardziej popularnych rozwiązań w branży e-commerce.

Kilka słów o WooCommerce

WooCommerce to wtyczka e-commercowa open source dla WordPressa, która w prosty sposób pomoże Ci w stworzeniu sklepu internetowego.

WooCommerce to najpopularniejsza wtyczka wykorzystywana do otwarcia sklepu internetowego. Wtyczka WooCommerce została stworzona przez WooThemes w 2011 r., a jej właścicielem jest firma Automattic, do której należy też cały WordPress.

W ciągu 12 lat istnienia na rynku wtyczka WooCommerce zyskała na popularności i znajduje się obecnie na pierwszym miejscu wśród rozwiązań opartych o technologie e-commerce.

WooCommerce powstał w Stanach Zjednoczonych, natomiast od wprowadzenia w 2014 r. wersji 2.2 rozpoczął się jego prawdziwy rozwój. Została opracowana wówczas wersja wielojęzyczna, która przyczyniła się do zdobycia popularności wśród użytkowników również w polskiej wersji językowej.

Obecnie w Polsce WooCommerce zajmuje 1 miejsce wśród platform e-commerce.

Instalacja wtyczki WooCommerce jest bardzo łatwa i przebiega tak samo jak przy każdej innej wtyczce WordPressa.

Chcesz przetłumaczyć swój sklep internetowy? Napisz do nas!
[contact-form-7 id=”3907″]

Instalacja wtyczki WooCommerce w WordPressie.

W kokpicie strony należy z poziomu panelu administracyjnego przejść do zakładki wtyczek, wyszukać wtyczkę WooCommerce, zainstalować ją, włączyć i gotowe. Możesz zacząć sprzedaż online swoich produktów i usług.

Wtyczka WooCommerce jest darmowa.

Co oferuje WooCommerce?

WooCommerce polecany jest głównie dla małych, nowo powstających sklepów internetowych, chociaż sprawdzi się także w większych sklepach. Jest też doskonałym narzędziem dla tych, którzy już prowadzą stronę na WordPressie i chcą rozbudować ją o sklep internetowy.

Stworzenie sklepu internetowego przy użyciu wtyczki WooCommerce jest łatwe i intuicyjne. Za pomocą Woocommerce można sprzedawać różnego rodzaju produkty. Nowe produkty można dodać tu:

 

Dodaj nowy produkt

Na początku dodajemy podstawowe dane dotyczące danego produktu: nazwę, opis, cenę (można tu ustawić też cenę promocyjną), zdjęcie, w następnym kroku określamy cechy i atrybuty produktu.

Nazwa i opis produktu

Możliwe jest także ustawienie dla danego towaru produktów typu cross-sell i up-sell (które mogą znacząco zwiększyć liczbę zamówień), a także dodawanie atrybutów i wariantów produktów.

Ustawienia wariantów

Aby usprawnić sobie pracę, można zapisać wersje robocze produktów lub stworzyć szablony, które później wystarczy jedynie dostosować.

Draft

Wtyczka WooCommerce pozwala także łatwo kontrolować stan magazynowy twojego sklepu internetowego.

W ustawieniach wtyczki WooCommerce można zdefiniować strefy i metody wysyłek. Domyślnie ustawiona jest stawka płaska (stałe koszty wysyłki), można wybrać też wysyłkę darmową (np. po zakupie na określoną kwotę) lub odbiór osobisty.

 

Ustawienia wysyłki i płatności

Zintegrowanie sklepu internetowego z wybranymi firmami kurierskimi lub operatorami pocztowymi daje możliwość łatwej obsługi na terenie Polski, a konfiguracja płatności w ustawieniach wtyczki WooCommerce zajmuje kilka minut. Standardowo do wyboru jest jedynie kilka opcji – przelew bankowy, płatności czekiem, za pobraniem oraz z pomocą PayPal. Dodatkowe wtyczki rozszerzają te opcje o popularne bramki płatności, np. np. Dotpay, PayU czy Przelewy24.

Bramki płatności

Za pomocą wielu dostępnych wtyczek możliwa jest integracja sklepu internetowego z wieloma systemami księgowymi, platformami sprzedaży online lub systemami zarządzania sprzedażą.

Wtyczki WooCommerce

Nie musisz martwić się, że przegapisz zamówienia. Woocommerce pomaga w zarządzaniu sklepem internetowym.

Za pomocą wtyczki WooCommerce możesz kontrolować swoje zamówienia, możesz dostosować ustawienia do swoich potrzeb. Maile dotyczące zamówień są automatycznie wysyłane w czasie rzeczywistym, wystarczy, że odpowiednio ustawisz powiadomienia.

Ustawienia wiadomości

WooCommerce – wygodne zarządzanie sklepem

Przyzwyczailiśmy się, że nic nas nie ogranicza, ani miejsce, ani czas. Miej swój sklep zawsze pod kontrolą za pomocą aplikacji mobilnej WooCommerce.

woocommerce app

WooCommerce oferuje aplikację mobilną na telefony i tablety. Twórz i publikuj produkty bezpośrednio ze swojego urządzenia mobilnego, realizuj zamówienia z dowolnego miejsca. Jako właściciel sklepu masz pod ręką przejrzyste informacje na temat zamówień klientów. To takie proste!

Aplikacje mobilne

WooCommerce ma opcję dodawania komentarzy klientów, która działa na tej samej zasadzie co dodawanie komentarzy do WordPressa. Takie funkcjonalności sprawiają, że skuteczna sprzedaż w sklepie internetowym jest możliwa również dla początkującego użytkownika wtyczki WooCommerce.

Review

Raporty sprzedaży online w WooCommerce

Właściciel sklepu internetowego ma możliwość generowania raportów sprzedażowych w WooCommerce, możesz zatem w dowolnym momencie zobaczyć kluczowe statystyki swojego sklepu. Możesz monitorować zarówno zamówienia, jak i płatności i mieć pełną kontrolę.

Raporty ze sklepu WooCommerce

Wygląd

Dostosowanie wyglądu sklepu internetowego WooCommerce jest możliwe poprzez wybór odpowiadającego nam motywu (ang. theme). Mamy opcje wyboru kolorystyki, dodawania zdjęć produktów. Przed instalacją motywu należy jednak sprawdzić, czy jest on kompatybilny z wtyczką. Możliwości konfiguracji i personalizacji WooCommerce są niemal nieograniczone. Wszystko to razem sprawia, że wtyczka WooCommerce jest najpopularniejszym rozwiązaniem dla twojego sklepu internetowego.

Jak przetłumaczyć sklep internetowy WooCommerce?

Posiadasz już swój sklep WooCommerce? Z powodzeniem działasz na rodzimym rynku, a teraz chcesz podbić rynki zagraniczne? A może Twoja oferta jest skierowana do obcokrajowców przebywających w Polsce? Obojętne, jakie są Twojego potrzeby i strategie, tłumaczenie Twojego sklepu WooCommerce pomoże Ci zdobyć klientów na całym świecie. Obecnie tworzenie wielojęzykowych witryn jest kluczowym działaniem, mającym na celu wejście na rynki zagraniczne. Skrivanek przeprowadzi Cię krok po kroku przez ten proces.

Istnieje na rynku wiele wtyczek dedykowanych tłumaczeniom w WordPressie: TranslatePress, Weglot czy WPML (WordPress Multi Language). Wiele z nich sprawdzi się także w tłumaczeniu sklepu WooCommerce.

WordPress Multi Language

Rekomendowanym przez Skrivanka rozwiązaniem jest wtyczka WPML. Jest to płatna wtyczka, ale na pewno warta swojej ceny. Dzięki zaawansowanym funkcjom WPML jest jedną z najlepszych wtyczek tłumaczeniowych dla WordPressa. Może pomóc w tłumaczeniu standardowych treści, jak również niestandardowych pól, różnych typów postów, przycisków. Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem wtyczki, skontaktuj się z nami.

Tłumaczenie sklepu internetowego – dlaczego warto?

Sprzedaż w internecie rośnie z roku na rok. Klienci chętnie korzystają z wygodnych rozwiązań, jakie oferują im sklepy internetowe: szybkie wyszukiwanie, filtrowanie i porównywanie produktów, płatności online, możliwość darmowego zwrotu zakupu. Klienci chętniej skorzystają z zakupu w sklepie, który jest w ich rodzimym języku. Specjaliści wyliczyli, że 90% klientów kupuje produkt tylko wówczas, gdy strona jest w ich ojczystym języku. Jeżeli chcesz zapewnić swoim klientom najlepszą obsługę, zadbaj o to, by Twój sklep był poprawnie przetłumaczony.

Dodatkowym atutem jest fakt, że wielojęzyczna strona internetowa ze sklepem opartym na WooCommerce może również pomóc w poprawie SEO (optymalizacji pod kątem wyszukiwarek), a co za tym idzie ułatwić klientom znalezienie produktów, których szukają.

SEO w WordPressie

Skrivanek pomoże Ci zająć się kompleksowo tłumaczeniem twojego sklepu.

Dodatkowe wtyczki WordPressa warte polecenia:

  • Contact Form 7

Wtyczka, dzięki której dodamy formularz kontaktowy na stronie kontaktowej w sklepie WooCommerce.

  • WP Live Chat Support

Ten plugin pozwala zainstalować chat na WooCommerce, aby można było łatwiej komunikować się z klientami.

  • WooCommerce PDF Invoices Faktury

Ta wtyczka pozwala dodać faktury do sklepu WooCommerce.

  • Google Analytics by Monsterinsights

Wtyczka ta pozwala połączyć sklep internetowy z analityką internetową, aby sprawdzać statystyki sklepu internetowego.

  • WooCommerce Sequential Order Numbers

Wtyczka używana do numeracji zamówień.

  • BackWPup

Wtyczka do robienia back-upu – konieczność w sklepie internetowym.

Dodatkowe informacje

Sklep Woocommerce to:

  • intuicyjna obsługa,
  • bezpłatny plugin WordPressa,
  • bezpieczeństwo,
  • popularny w Polsce i dostosowany do polskiego rynku plugin,
  • łatwa rozbudowa i konfiguracja,
  • rozwiązanie open source,
  • wtyczka przeznaczona szczególnie dla małych i średnich sklepów internetowych,
  • sklep zoptymalizowany pod kątem SEO,
  • dostosowany do urządzeń mobilnych,
  • darmowe dodatki,
  • wiele metod płatności,
  • możliwa sprzedaż produktów w wielu wariantach,
  • kupony i rabaty, kontrolowane stany magazynowe, raporty sprzedaży.

Podsumowanie

Jeżeli znasz podstawy WordPressa, to zarządzanie sklepem WooCommerce nie sprawi Ci większych problemów. W WooCommerce stworzysz swój własny sklep internetowy, będziesz mógł sprzedawać produkty fizyczne, wirtualne (cyfrowe), a także usługi za pomocą komputera oraz przy użyciu aplikacji mobilnej. Będziesz w stanie zarządzać sklepem i zamówieniami w sposób intuicyjny. Ponadto zawsze możesz skorzystać ze wsparcia technicznego.

WooCommerce – zarządzanie sklepem internetowym staje się łatwiejsze, a własny sklep internetowy przestaje być tylko marzeniem.

Sprawdź, czy to rozwiązanie jest dla Ciebie odpowiednie!

Skrivanek – trafny wybór w tłumaczeniu stron internetowych

Strona internetowa jest wizytówką firmy. Postaraj się, aby ta wizytówka pokazywała Twoją firmę z jak najlepszej strony. Jeżeli posiadasz klientów zagranicznych lub dopiero chcesz wejść na zagraniczny rynek, zainwestuj w profesjonalne tłumaczenie Twojej strony internetowej. W Skrivanku zadbamy o każdy szczegół. Jeżeli chcesz zamówić tłumaczenie sklepu online – sprawdź naszą ofertą i napisz do nas!

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.