ISO 9001:2015
Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby świadczone przez nas usługi tłumaczeniowe, szkoleniowe oraz sam sposób funkcjonowania firmy odpowiadały obowiązującym normom jakościowym i były zgodne z dyrektywami Unii Europejskiej. Zgodnie z naszą misją, która brzmi „Dostarczamy dedykowane, innowacyjne i kompleksowe usługi językowe najwyższej jakości partnerom biznesowym”, konieczne stało się wprowadzenie standardu zarządzania jakością ISO 9001:2015. Czym więc jest wspomniany standard?
Standardy z grupy opatrzonej kodem ISO 9000 odnoszą się do wielu różnych aspektów zarządzania jakością. Firmom oraz organizacjom, które chcą mieć pewność, że ich produkty i usługi spełniają wysokie wymagania klientów, a ich jakość jest konsekwentnie poprawiana, dostarczają szczegółowych wytycznych oraz narzędzi praktycznych pozwalających realizować te założenia.
Zasady zarządzania jakością
Norma oparta jest na wielu zasadach zarządzania jakością, m.in. takich jak silne ukierunkowanie na klienta, motywowanie i angażowanie kadry zarządzającej najwyższego szczebla, podejście procesowe oraz polityka ciągłego rozwoju. Polecamy zapoznanie się z dokumentem Quality Management Principles (wersja angielska), gdzie przytoczone zasady zostały wyjaśnione bardziej szczegółowo. Stosowanie ISO 9001:2008 gwarantuje, że klient za każdym razem otrzyma produkty i usługi wysokiej jakości, co z pewnością przełoży się na obustronne, wymierne korzyści biznesowe.
Audyty
Nieustanne sprawdzanie, czy system działa, jest nieodłączną częścią ISO 9001:2015. Organizacja musi okresowo przeprowadzać wewnętrzne audyty, by sprawdzić, czy system zarządzania jakością działa poprawnie. Może ona również zdecydować się na zaangażowanie niezależnej organizacji certyfikacyjnej, która zweryfikuje zgodność z normą, choć nie ma takiego wymogu. Co ważne, organizacja może, a czasem nawet powinna, poprosić klientów, aby oni sami upewnili się, czy stosowany w firmie system zarządzania jakością spełnia ich oczekiwania.