ISO 9001:2008

Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby świadczone przez nas usługi tłumaczeniowe, szkoleniowe oraz sam sposób funkcjonowania firmy odpowiadały obowiązującym normom jakościowym i były zgodne z dyrektywami Unii Europejskiej. Zgodnie z naszą misją, która brzmi „Dostarczamy dedykowane, innowacyjne i kompleksowe usługi językowe najwyższej jakości partnerom biznesowym.„ konieczne stało się wprowadzenie standardu zarządzania jakością ISO 9001:2008. Czym więc jest wspomniany standard?

Standardy z grupy opatrzonej kodem ISO 9000 odnoszą się do wielu różnych aspektów zarządzania jakością. Firmom oraz organizacjom, które chcą mieć pewność, że ich produkty i usługi spełniają wysokie wymagania klientów, a ich jakość jest konsekwentnie poprawiana, dostarczają szczegółowych wytycznych oraz narzędzi praktycznych pozwalających realizować te założenia.

Spośród wielu norm z grupy ISO 9000, ze względu na najszersze zastosowanie, najczęściej wymienia się:

  • ISO 9001:2008 – ustala wymagania systemu zarządzania jakością.
  • ISO 9000:2005 – zawiera podstawy dotyczące systemu zarządzania jakością oraz powiązaną terminologię.
  • ISO 9004:2009 – skupia się na ciągłej poprawie wydajności i efektywności systemu zarządzania jakością.
  • ISO 19011:2011 – stanowi wytyczne dla audytu systemu zarządzania jakością, zarówno wewnętrznego jak i zewnętrznego.

Zasady zarządzania jakością

Norma oparta jest na wielu zasadach zarządzania jakością, m.in. takich jak silne ukierunkowanie na klienta, motywowanie i angażowanie kadry zarządzającej najwyższego szczebla, podejście procesowe oraz polityka ciągłego rozwoju. Polecamy zapoznanie się z dokumentem Quality Management Principles (wersja angielska), gdzie przytoczone zasady zostały wyjaśnione bardziej szczegółowo. Stosowanie ISO 9001:2008 gwarantuje, że klient za każdym razem otrzyma produkty i usługi wysokiej jakości, co z pewnością przełoży się na obustronne, wymierne korzyści biznesowe.

Audyty

Nieustanne sprawdzanie czy system działa jest nieodłączną częścią ISO 9001:2008. Organizacja musi okresowo przeprowadzać wewnętrzne audyty by sprawdzić czy system zarządzania jakością działa poprawnie. Może ona również zdecydować się na zaangażowanie niezależnej organizacji certyfikacyjnej, która zweryfikuje zgodność z normą, choć nie ma takiego wymogu. Co ważne, organizacja może, a czasem nawet powinna, poprosić klientów aby oni sami upewnili się czy stosowany w firmie system zarządzania jakością spełnia ich oczekiwania.

451

Jesteśmy tu, aby wspierać Cię
na drodze do sukcesu!

Napisz do Nas, aby otrzymać
darmową wycenę!
 

Wyślij zapytanie!

Skontaktuj się z nami!

Firma / Imię i nazwisko (*)

Adres email (*)

Numer telefonu

Temat (*)

Treść wiadomości

Załącz plik (nie większy niż 10mb)

Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie polityką prywatności
Skrivanek sp. z o.o.

X
KONTAKT